måndag 27 april 2009

VÄRLDENS BÄSTA SPANSKA BAND



Efter mitt spanska korståg så kan jag inte sluta lyssna på detta
fantastiska spanskaband. COF COF!!! De är jääävligt hypade i tapaslandet och
jag hade förmånet att få partaja och hänga med de under 2 fantastiska kvällar
i Madrid och Barcelona. Oerhört sympatiska, och roliga.

Helt fantastiska! Ta och lyssna in er. Det här osar Sverige-hype långväg.
de låter lite som en blandning mellan st Etienne, Stereo Total, Vanessa Paradis, Le Tigre, och Ladytron och hur jävla coolt är inte det? En fruktsallad av attityd, beats och charmigt dålig engelska! MAGIC!

Jag undrar hur många spanska band som spelat i Uppsala egentligen? Det här ska tametusamej bli det första! det ska jag personligen se till!

Lyssna som fan nu och berätta för era creddiga vänner om sveriges nästa pophype!

VAMOS COF COF!

0 kommentarer: