fredag 24 april 2009

VYKORT FRÅN MALAGA!



Pola-lövers!

Man får tacka och bocka för senaste aftonen. Dunder-jävla bra.
Jag själv har precis tagit ett plan ner till Malaga för att i desperation övertala
The Sound of Arrows under sin lilla mini spanienturné att förgylla nästa och den förmodade sista Polaroid kvällen någonsin.

Och jag har goda nyheter people, nästa polaroid i maj kommer sveriges mest lovande pop-akt att göra Uppsala-debut och avsluta hela Polaroid-shottablängen. Och vilket band är inte mer än lämpat att göra det?
Det kommer bli en episk afton i mitten av maj!

Nu när jag ändå har tagit mig ner hela vägen till Malaga som förövrigt är en asgrym stad. jävlar i min lilla ipod vad jag gillar det här stället så passar jag även på att så att säga joina bandet för resterande spelningar i malacha och barcelona. Helvete vad bra!

Det är kul när man får rapporter om att ni har det varmt och skönt. Jag kan dock meddela att vi har det lite varmare och lite bättre här nere på sydliga breddgrader.

Notis: Har ni tänkt på att när man försöker sig på att tala spanska låter man antingen väldigt porrig eller som en mustaschprydd telenovela-skådis.

hasta luego!

/

Polaroido en espana!

ps. börja poppa i studentrummen nu! THE SOUND OF ARROWS! Iskalla grabbar med heta hits!

0 kommentarer: